ارسطوارسطو، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

مامانهای مهربون بیان

آموزش ساخت کلاه جشن تولد

1393/4/30 19:26
نویسنده : madi
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارید که برای جشن تولد فرزندتان یک کلاه زیبا بسازید که نسبت به کلاه های آماده بازاری بیشتر به چشم بیاید و بقیه شما را تحسین کنند ؟ ! اگر به اقتصاد خانواده فکر می کنید و دعوتی دوستان فرزندتان هم زیاد است روش ساخت کلاه جشن تولد که در ادامه این پست آمده است را مشاهده کنید .

 

اگر دوست دارید که کلاه قدبلند داشته باشید دایره ای که عنوان واحد در نظر می گیرید باید بزرگ باشد ولی اگر می خواهید در مصرف مقوا هم صرفه جویی کنید دایره هارا در حد متوسط بگیرید و بش بزنید . یک سوم از دایره را برش زده و جدا نمایید . دو سم باقیمانده از مقوای دایره را با دست جمع کنید تا شکل یک قیف بسازید .

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

از کاغذ رنگی با کاغذهای روغنی رنگی برای رشته رشته های بالا و دور حلقه ی سر استفاده کنید . برای ریسه ی بالای کلاه نکه ای کاغذ رنگی را به اندازه ی دو سانتی متری روی هم تا بزنید . سپس با قیچی سه برش روی آن ایجاد کنید . انتهای آن را چسب بزنید و رشته ها را از هم باز کنید . لوله ی انتهای آن را در داخل سوراخ روی کلاه بگذارید و چسب بزنید .

برای رشته های پایین کلاه کاغذ رنگی هایی به طول چهار تا پنج سانتی متر و به یک عرض بچینید و پس از رشته رشته کردن آن با قیچی آن ها را دور حلقه سر کلاه بچسبانید .

دایره هایی از همان کاغذ رنگی در اندازه های متفاوت برش زده و روی کلاه بچسبانید .  دو سوراخ در دو طرف کلاه ایجاد کنید . کش را از آن عبور دهید و گره بزنید .

دایره هایی از همان کاغذ رنگی در اندازه های متفاوت برش زده و روی کلاه بچسبانید .  دو سوراخ در دو طرف کلاه ایجاد کنید . کش را از آن عبور دهید و گره بزنید

منبع:nazak.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)